sobota, 25 maja 2013

Violetta2 odcinek 20 po Hiszpańsku

Violetta rozmawia z Leónem, prosi go żeby zaczekali z tym do końca przedstawienia.  I w tedy zobaczy że Diego, jest dla niej tylko kolegą. Ludmiła opowiada Nati swój plan jak pozbyć się Violetty. Matias pyta Esmeraldy z kim rozmawiała. Violetta i Diego mają próbę do przedstawienia.
Violetta pyta się Diego co powiedział Leónowi, on jej mówi że León przyszedł zapytać go czy się całowali i że on powiedział mu że nie. Angie i Violetta śpiewają "Veo Veo" w pokoju u Violetty.
Ludmiła przebiera się za Violettę i odłącza kabel od rutera, by uniemożliwić transmisję. Diego rozmawia z Leónem, Brodway prosi żeby byli spokojni bo wszędzie są kamery, León na to że nic się nie dzieję. Pablo pyta się Marottiego co się dzieje, w tym czasie zjawia się pracownik Marottiego i mówi że ktoś odłączył kabel o rutera . Więc pytają się czy to był wypadek, inny pracownik mówi że nie żeby zobaczyli. Na nagraniu widać że robi to osoba wyglądająca jak Violetta, Pablo informuję Violettę, że nie będzie brała udziału w przedstawieni, mówi do Ludmiły że zajmie miejsce Violetty w przedstawieniu. Także mówi że nie może uwierzyć i że jest mu przykro. Violetta się pyta dlaczego. Pablo jej mówi że odłączyła transmisję.Zdziwiona mówi że nic nie zrobiła. Chwilę później pokazują dla niej nagranie na którym widać jak odłącza kabel. Violetta mówi że to nie ona, Marotti przypomina że są kamery wszędzie, Angie mówi żeby poszukali, i znajdują oba nagrania na których jest Violetta. Ona mówi że nie mogła, być w dwóch miejscach  w tym samym czasie. Pablo ją przeprasza i jest zdziwiony tym co się stało. Angie informuję Ludmiłe że już się wszystko wyjaśniło tak więc to Violetta będzie śpiewać. Violetta prosi Angie żeby wszyscy wyszli i zaśpiewali "Euforia". Violetta śpiewa z Diego "Yo soy Asi" na koniec potyka się a Diego w tedy całuje ją. W następnym odcinku Violetta mówi do Diego że León jest na nią zły przez niego. León mówi do Violetty że już nie może że to koniec. Nie wiem co z tego będzie przy każdym odcinku zadaję sobie pytanie i co dalej? Ale to się okaże i niestety trzeba czekać do poniedziałku tak więc, życzę wam udanego weekendu. 




Violetta i León

- Zrywasz ze mną, możesz powiedzieć przynajmniej dlaczego?
- Ponieważ mi powiedziałaś że nie pocałowałaś Diego,
  właśnie z nim rozmawiałem śmiał się. I to mi wystarczy
  że okłamałaś mnie znowu.
- I to ci wystarczy, i tak cię to męczy że zapomniałeś kim jestem León?
  Ja nie pocałowałam nikogo, nie okłamałam cie.
- Widziałem wideo Violetta!
- Jakie wideo León, o jakim wideo mówisz? Spójrz na mnie
  nie kłamie ci nie pocałowałam nikogo. Nie wiem jak ci to powiedzieć.
- I dlaczego on mi powiedział że tak?
- On ci powiedział że tak ,to jest kłamstwo.
  Wierz mi León to jest kłamstwo, rozmawiałam z nim o tobie,
  mówiłam jak bardzo cie kocham.
  Boli mnie bardzo co do mnie mówisz,
  nie wiem czuję że mnie nie znasz.
  Że nie wiesz kim jestem, nie wiem co ci się dzieję ze mną
  naprawdę. Możemy zaczekać do końca przedstawienia,
  i zdasz sobie sprawę że Diego jest dla mnie tylko kolegą.



Violetta i León
- León proszę, proszę, przypomnij sobie o czym rozmawialiśmy,
  przypomnij sobie co mi mówiłeś o Diego.
  To jest bardzo ważny dzień dla nas, i nie pozwól żeby ktoś
  go popsuł.
- W porządku, jestem głupi.