sobota, 18 maja 2013

Violetta2 odcinek 15 po Hiszpańsku


León komponuję i zjawia się Diego. Proponuję mu że mogą zostać przyjaciółmi. Ale León Mówi że nie wierzy mu. Pablo prosi chłopaków by zagrali z Leónem. Cargoso zastępuję Olgę w kuchni.
Violetta i Angie rozmawiają o tym  co będzie dalej z Germanem.
W tedy przychodzi Pablo razem z  Diego. Pablo pyta się Violetty czy skomponowała już piosenkę 
Bo jeśli nie to użyją piosenki Diego do przedstawienia. Violetta się pyta i kto ją będzie śpiewał 
odpowiada że ona i Diego. Nie spodobało się to Violetcie. German dowiaduj się że zostaje zatrzymany i będzie sądzony. W domu Castillo wszczyna się awantura z Policjantami.
Angie znowu kłóci się z Pablo a Jackie nastawia go przeciwko Niej. León zabiera Violettę na przejażdżkę motorem i zawozi w piękne miejsce. Angie dowiaduje się że German został Aresztowany po raz kolejny natychmiast zjawia się na komisariacie. I kogo tam zastaje Jade. Jade i Angie znowu się kłócą, zjawia się też Esmeralda. Esmeralda całuje Germana. León prowadzi Violettę w ulubione miejsce pyta sie czy jej się podoba Już mieli się pocałować aż tu nagle telefon Violetty dzwoni. León prosi by nie odbierała. Ale ona przerażona że może być to coś ważnego odebrała. To Esmeralda z informacja żeby szybko przyjechała do domu.Pablo mówi Angie że jest zwolniona. W domu Violetta dowiaduje się że German został aresztowany aż tu naglę wchodzi 
German do domu i mówi że mają dwadzieścia cztery godziny by opuścić ten dom.    





Przetłumaczyłam dialogi Violetty i Leóna

- León nie dobrze że ci to mówię, ale to nie dobrze  że Diego się dostał
- León proszę, proszę on cię prowokuję nie uczestnicz w grze,
  posłuchaj mnie nie uczestnicz w grze.
- Masz rację, nie dam u tego czego chce, odkąd pojawił się
  chce nas tylko sprowokować i to nas różni.
- Ty nie martw się widzieliśmy że się dostał, nie poruszy nas
- Tak
- To co dzieje się między nami zależy od nas i nikogo więcej
- Tak


Rozmowa Diego z Leónem

- przyjdzie Pablo nie chcę problemów
- Ja też nie chcę problemów z nikim
  dlatego przyszedłem porozmawiać z tobą proponuję pokój
- Pokój
- Będziemy kolegami w porządku! Nie chcę więcej
  złości między tobą a mną
- Myślę że moglibyśmy być przyjaciółmi
- Jeśli chcesz zbliżyć się do mnie żeby nie wiem,
  nie wiem  co zamierzasz ale nie wierze ci.

Violetta i León

- León
- Wyszłaś ze studio ale nie widziałaś  mnie.
- Tak byłam trochę rozkojarzona.
- Czemu tak wyszłaś
- Ponieważ Diego użyje swojej, nie wiem jak zrobił ale przekonał Pablo
- Violetta nie chcę wiedzieć nic o tym typie
- Ale León posłuchaj mnie
- Nie, nie chcę żeby wtrącał się między nas, naddatek w te popołudnie
  jesteśmy tylko ty i ja.
- Tak
- Co powie księżniczka, potowarzyszysz mi na spacerze i poznasz
- Tak, podoba mi się
          


Violetta i León

- León gdzie jesteśmy?
- Jeszcze nie dotarliśmy to niespodzianka
- Tak jaka niespodzianka, ponieważ już jest późno
   a ty musisz wracać masz lekcję
   czemu nie przełożymy na inny dzień?
- To nie ważne, jedyne co mnie obchodzi  teraz to my
- Jedyne co robiliśmy kiedy wróciliśmy z wakacji to
   kłóciliśmy się z tysiąc razy
- Tak,
-  Poza tym przyszedł Diego i wygląda że świat się przewrócił.
  to nie powinno się stać, najważniejsi jesteśmy my i nikt inny
- Gdzie idziemy? León
- Tylko schodząc możemy dojść, poza tym to miejsce czuję
   kiedy jestem z tobą, chodź, ostrożnie 



Violetta i León

- Jak odkryłeś to miejsce
- Byłem zły jednego dnia przez ciebie w tamtym roku i wsiadłem na motor
  nie wiem czy przebiłem oponę, coś stało się z motorem
   i kontynuował schodząc i dotarłem tu.
- Nie może być bardziej boskie.
- Podoba ci się
- Tak zachwyca mnie, zachwyca mnie
- Więc przychodzę myśleć kiedy jestem sam, nie wiem to miejsce
   mnie uspokaja czuję że
-  tak że to twoje miejsce
- Właśnie, teraz z tobą jest doskonale podoba mi się patrzeć na horyzont,
   nie wiem zostawić by woda spływała na wszystko.
- Nie odbieraj
- Tak León muszę odebrać to może ze studia
- Co się stało?
- Nie wiem ale muszę iść do domu ponieważ coś się stało, chodźmy
- Chodźmy