wtorek, 7 maja 2013

Violetta i León nowy sezon


Dziś postanowiłam napisać o ostatnim odcinku nowego sezonu "Violetty". A wiec jak zarazie Violetta i León nie wrócili jeszcze do siebie w nowym sezonie. W szóstym odcinku kiedy Violetta odwiedza Leóna na torze by mu powiedzieć, że tęskni i że chce żeby byli razem. Nie oczekiwanie zjawia się Diego. Kiedy León go zobaczy to się chyba ze złości bo spowoduję wypadek. Później Violetta dzwoni do Leóna,zadowolona że w końcu odebrał. Mówi mu że dużo myślała o nich, León "ja też myślałem
i lepiej będzie dla nas jak zostaniemy przyjaciółmi jak wcześniej nie chce żeby się powtórzyło to samo z zeszłego roku."Violetta Słysząc to prawie zapłakana mówi - przyjaciółmi? Jeśli tego chcesz dobrze.
Szkoda mi się zrobiło Violi kiedy widziałam jej minę jak z nim rozmawiała. 


Violetta na torze w czasie wypadku Leóna

Violetta i León wspominają wcześniejsze chwile