środa, 22 maja 2013

violetta2 odcinek 17 po Hiszpańsku


Esmeralda proponuję pomoc finansową dla German i Violetty by nie musieli opuszczać domu.
(Hipokrytka, Intrygantka i Oszustka) Violetta proponuje żeby Esmeralda zamieszkała z nimi.
Camila poznaje nowego chłopaka, Simona co się okazuję kiedy znajduję na trawie jego bluzę z legitymacja szkolna. Angie rozmawia z Pablo tłumacząc mu po raz kolejny, przychodzi Antonio i mówi że nie jest zadowolony z tego że Pablo zwolnił Angie bez zapytania się go o zdanie. Oznajmia również że Angie zostaje. Nie spodobało się to dla Pablo. Angie przychodzi do domu z dobrą wiadomością dla Violetty, informuję ją że Antonio dał jej stypendium i może wrócić do Studio.
Zadowolona Violetta od razu idzie. Ludmiła nie potrafi ukryć radości z powodu odejścia Violetty.
Olga rozmawia z Cargoso w kuchni Ramallo ich podgląda z ukrycia. Camila prosi Francesce by poszła z nią do gimnazjum oddać, bluzę dla nowo poznanego chłopaka. Fran się waha ale się zgadza z nią tam pójść. co się okazuję później jest instruktorem. Camila dowiaduje się że Simon na dziewczynę. Violetta prosi Pabla żeby Ludmiła zaśpiewała z Diego, Ale ona odmawia wiadomo dla czego tylko po to by Violetta miała znowu problemy z Leónem. Esmeralda oznajmia Angie że słyszała jej rozmowę o niej z Germanem, i szantażuje ją dają jej tydzień na opuszczenie domu bo w przeciwnym razie Violetta i German stracą dom, bo ona wycofa pieniądze które wpłaciła, i że German trafi za kraty. Violetta śpiewa z Diego "Yo soy Asi"- "Taki Jestem".Diego będzie próbował pocałować Violettę ale czy mu się to uda?





Esmeralda, German i Violetta


- Zaczekajcie! proszę zaczekajcie.German!
- Esmeralda,co się dzieję?
- To nie konieczne żebyście opuszczali dom,
znalazłam sposób na rozwiązanie wszystkiego.
- Co?
- Mogłabym anulować konfiskatę płacąc kaucję,
jeśli mi pozwolicie oczywiście!
- Nie, nie jestem wdzięczny ale nie mogę pozwolić na to!
- Proszę German dla mnie to bardzo ważne mogąc wam pomóc.
jesteście jak rodzina dla mnie.
- Tak, mam pomysł dlaczego Esmeralda nie zamieszka z nami w domu
- Violetta!
- Ona uwielbia z nami przebywać, uwielbia kuchnie Olgi
a na dodatek mieszka w hotelu.
- Nie, nie proszę.
- Tato proszę podobałoby się jej być w rodzinie
miejsca wystarczy.
to jest dobre rozwiązanie dla wszystkich
- jestem ci wdzięczna Violetta, ale wydaje
mi się że chcesz zobowiązać ojca.
- Nie to nie jest z zobowiązania.
moim zdaniem to wspaniałe rozwiązanie,
zatrzymalibyśmy dom, nie mogę tego zaakceptować,
tak mógł bym zaakceptować,ale pod warunkiem, że
zamieszkasz z nami. Rozwiązał by się twój problem
mieszkania w hotelu, i zwróciłbym ci przysługę za
to co zrobisz.
- Tak Esmeralda to jest wielkie rozwiązanie proszę,
proszę cię!
- spójrz jak prosi cie Violetta nie możesz powiedzieć nie.
- dobrze w porządku akceptuję.

Violetta i Angie

- jesteś zadowolona?
- Tak najszczęśliwszy dzień w moim życiu.




León i Lara

- Spójrz jesteś najsilniejszym mechanikiem w grupie.
- Jestem mechanikiem.
- Już przemyślałeś co zrobisz?
- z czym?
- Wiesz dobrze o czym mówię.
- Możesz porozmawiać ze sponsorem żeby zmienił datę?
- Próbowałam, ale nie można zmienić daty.
- Przyciśnij go proszę.
- Okey spróbuję, ale co się stanie jeżeli
nie będę mogła zmienić daty co zrobisz?
- wiesz dlaczego silnik stracił kompresję?
- Silnik jest doskonały, nie zmieniaj tematu.
pytam się co zrobisz jeśli nie uda mi się zmienić daty?
- Możesz przekonać.
- A jeśli nie mogę to co?
- Uświadamiasz sobie że to nie gra?
Jeśli sponsorzy wycofają się z pomocy
której potrzebujemy to jest bardzo ważne.
- Wiem, także nie musisz powtarzać mi tysiąc razy.
- Więc co?
- Jeśli nie będę mogła zmienić daty, stracisz tą
szanse przez przedstawienie w studio?
- Możesz, ufam ci.


Violetta i Angie

- Violu mam bardzo dobrą wiadomość do przekazania dla ciebie.
- Jaką?
- Rozmawiałam z Antonio załatwiłam ci stypendium
możesz wrócić do studio.
- Aj nie mogę uwierzyć, jesteś najlepsza kocham cie bardzo
- ja ciebie też.
- Nie wiem co powiedzieć.
- Nie musisz nic mi mówić jeśli tylko tata się zgodzi możesz
wrócić kiedy chcesz
- Oczywiście jeśli to uszczęśliwia moje córkę to oczywiście.
- Gratulacje Violu
- Tak gratulacje, myślałam opłacić studio Violetcie ale
  Angie uprzedziła mnie.
- Dobrze, jednocześnie dziękuje
- Idziemy?
- Tak idziemy, idź po swoje rzeczy
- Tak idę po partytury .
- Pozwólcie.

Violetta i Leon,Diego

- Nie mogę uwierzyć.
- Słyszałaś do klasy.
- Violetta nie wiesz jaką zrobiłaś mi przyjemność że jesteś z powrotem.
Jestem gotów wrócić do współpracy z tobą jak najszybciej.
- Nie chcę pracować z Diego León.
- Potraktuj to jak karę tak, ignoruj go,rób swoją pracę
wszystko będzie dobrze.




Angie i Pablo

- Pablo, możemy porozmawiać?
- Nie rozumiem, o czym chcesz rozmawiać już odzyskałaś posadę
  jesteś zadowolona teraz?
- Jak mogę być zadowolona jeśli ty jesteś zły na mnie, co ty mówisz?
- Mam powód by być złym nie wydaje ci się?
- Nie, nie wydaje mi się opuściłam jedną lekcję. Nie możesz być
tak zły bo opuściłam tylko jedna lekcje.
- Jedną lekcję?
- Tak
- Zobaczmy ile lekcji opuściłaś.
- nie chcę, nie chcę Pablo wiesz że przechodzę
sytuacje bardzo skomplikowaną,
Jedynie proszę żebyś mnie wspierał to mnie pozbawiasz pracy.
przypuszczając że jesteśmy przyjaciółmi.
- To jest twój problem. Angie mieszasz sprawy personalne z pracą
cały czas i się mylisz. Zwolniłbym jakiego kol wiek nauczyciela
za to co ty robisz.
- I Gregorio? Zrobił co zrobił ze studiem mimo to pracuje tu!
Zapomniałeś?
- Nie nie zapomniałem wcale.
- Dobrze jemu przebaczyłeś, a mi nie przebaczysz?
Nigdy nie byłem zgodny z jego powrotem,
tak jak nie jestem zgodny z twoim.
- Nie mogę uwierzyć że tak do mnie mówisz,
co się z tobą dzieje Pablo nie poznaje cię.

Pablo i Jacki

-Spokojnie, zrobiłeś co należało, wież mi, spójrz na mnie.
z czasem Angie zrozumie. Nie czuj się źle przez to że miałeś rację tak.
- Nie wiem czy mam rację.
- Tak, tak.

Olga i Cargoso

- Jestem tak szczęśliwa, zostając w tym domu, gdzie przeżyliśmy
momenty bardzo szczęśliwe.
-Aj wiesz co nigdy nie pozwolę żeby coś takiego mi się przytrafiło.
- O mój Cargosito piękny mężczyzna.
- Muszę wrócić do pracy.
- dobrze idź spokojnie, idź ja na ciebie zaczekam tu nie zapomnij.
- Nigdy.

Olga i Ramallo

-co słychać Olga jakieś nowości z kuchni. Nie wymiguj się Ramallo
wiem że podglądałeś
- Jak to ja podglądałem jak możesz mi mówić coś takiego, gdzie miałbym podglądać
- Mam swoje sposoby wiem że podglądałeś.

Marco i Diego

- Co jest czemu masz taką minę?
- Nie wiem, to dziwne widzieć cię takiego.
- Ja kto
- Tak spokojnego, nie myślałem że studio cie tak zmieni.
- Nie zmieniłem się wcale
- Nie Diego jeśli byłbyś taki sam starałbyś się zbliżyć do Violetty,
I nie grałbyś ze mną na gitarze
- spójrz, nie zapomniałem o niej i jest jasne że ona o omie też.
- Jasne dlatego Violetta jest z Leónem?
- Nie masz pojęcia o niczym Marco w dzień przedstawienia wszystko
się zmieni bo ja ją pocałuje i zapomni na zawsze o Leónie.
to tylko kwestia czasu.

Violetta i Diego

- Nawet nie myśl proszę wyjdź
- nie wiem o czym mi mówisz przyszedłem ćwiczyć
- Wiesz że duet będziesz śpiewał z Ludmiłą
- Właśnie rozmawiałem z Pablo i nie powiedział tego samego.
- Co? co zrobiłeś teraz żeby Pablo zmienił zdanie.

Pablo
- Nie Diego nic nie zrobił.



- Ludmiła się nie zgodziła, naprawdę ma czasu
by przygotować kogoś innego.
- Pablo
- Ja wiem że to jest trudny moment dla ciebie bo masz
wiele innych rzeczy ale Violetta ważny jest związek jaki ma studio z u-mix.
nie chcę cie naciskać ale nie znalazłem innego rozwiązania.
- W porządku, w porządku
- Zgadzasz się?
- Tak zgadzam się
- Dobrze, jestem ci wdzięczny, dawajcie do próby tak.
- Tak
- Nie wiem jaki jest problem skoro nic się ci nie dzieje ze mną.
- Zamknij się, chodźmy ćwiczyć nie rozmawiać.
- Jak chcesz, zaczniemy z regułami teraz.
- mój styl cię zdobędzie
- co jest?
- Jesteś śliczna
- Diego wystarczy!
- Ale nie mogę przestać patrzeć na ciebie, jaką ma winę.
- Jeszcze raz i wychodzę Diego.
- Dobrze w porządku, ale wiem że to cię kosztuje
dużo pracy żeby trzymać się kontynuujemy?
podoba ci się wejście dla nas
- Tak jedynie zmieniłam trochę tekst niektóre części
żeby było trochę moje.
- wydaje mi się dobrze.
- Próbujemy
- Jasne