środa, 22 maja 2013

Violetta2 odcinek 18 po Hiszpańsku

Violetta nie dała się pocałować dla Diego. Lara ma pretensję do Leóna.  Violetta  śniła o Leónie i o tym że wyznają sobie miłość. German mówi dla Ramallo że nie może dalej dla niego pracować, bo nie ma za co mu płacić. Gregorio znowu odwiedza terapeutę. Olga płacze krojąc cebule ale wiadomo że nie o cebulę tu chodzi tylko o Ramallo.  Marotti pojawia się w studio by porozmawiać o zainstalowaniu kamer. Esmeralda i Jade rozmawiają niedaleko domu Germana. Pojawia się Angie i "jak to zdemaskować?" Andres (donosiciel)  pokazuję filmik dla Leóna na którym widać jakby Violetta i Diego się całowali powiedział "NIE!" Violetta śpiewa z Diego na próbie kiedy ma dojść do pocałunku słychać krzyk Germana "NIE!" W następnym odcinku Violetta powie dla Leóna że pocałunek został zdjęty z przedstawienia, że nie będzie musiała pocałować się z Diego.León "Czemu ci to tak przeszkadza skoro pocałowałaś już go raz. "V - "Jak to?"L - "Widziałem wideo nie kłam, wiem że pocałowałaś Diego" Ciekawe jak się to zakończy i czy León da szansę Violetcie to wyjaśnić? Czy powie że to koniec? Czy wyjdzie pogniewany?
Sporo pytań ale odpowiedz dopiero jutro. 





Violetta i Diego

- Co się dzieje?
- Wiesz co się dzieje!
- Jeśli to przez pocałunek, to ćwiczymy tylko.
  myślałem że.
- Źle myślałeś.
- Wcześniej czy później to się stanie i wiesz to.
- Nie, Diego na przedstawieniu, to się stanie nie tu,
  nie na próbie nie. 
- Jak chcesz. 
- Wiesz co wygląda mi to ohydnie że używasz tego,
  żeby się do mnie zbliżyć, tutaj w studio, 
  myślę że sprawy nie są takie. 
- Wiem doskonale jakie są sprawy. 
  I myślałem że miedzy nami. 
- Między nami nic,
  nic się nie dzieje między nami Diego. 
  Jestem z Leónem i nie wiem co zrobić żebyś to zrozumiał. 
- Zrozumiałem, kontynuujemy próbę 
- Nie wybacz mi ale nie. 

 León i Lara

- Nie patrz tak na mnie.
  Nie można zmienić daty wizyty sponsora,
  chciałam dobrze. Będziesz musiał zdecydować.
- Myślałem że możesz ich przekonać.
- Sponsor przyjdzie zobaczyć różnych kierowców, 
  nie tylko ciebie.
- Myślałeś że zmienią wszystko tylko dlatego że chcesz śpiewać. 
- Także nie zachowuj się tak.
- Bo mi przeszkadza bardzo, to jest bardzo ważne dla nas.
  Potrzebujemy ich wsparcia, 
  pomyśl o podróżach, wyścigach międzynarodowych. 
  marzyliśmy o tym zawsze. 
- Tak ale także nie mogę przegapić przedstawienia. 
  Być może nie było za dużo czasu żeby sponsor 
- Nie tłumacz się. 
- Cóż, nie wkurzaj się okey, to nie jest tak,
  to nie jest jedyny sponsor na świecie, 
  znajdziemy innego i już. 
- Jakby to było takie łatwe.
- Cóż po coś dzieją się rzeczy.
 zobaczysz znajdziemy innego.