poniedziałek, 20 maja 2013

Violetta odcinek 42 z tłumaczeniem



Violetta i León


- Naprawde?
- Chcę być z toba!
- Nawet jeśli czasami mam wątpliwości
- To z Tomasem nie chcę być
- Ale! jesteś ze miną, bo nie chcesz
  być z Tomasem?
- Jestem z tobą, ponieważ Cie Kocham, podobasz mi się
- I jeśli mam wątpliwość to zniknie kiedy  mnie przytulisz.



Maxi i Mara

- A Mara!
- Tak córka Roke.
- I Patricia jasne
- Patricia!
- Aż tak się zmieniłam?
- Jesteś trochę wyższa.
- Wyjechałam uczyc się gotowania.
  i wróciłam niedawno.
- A, Patrz!
- Ty, Co tam?
- Uczę się muzyki w Studio tu niedaleko.
- Naprawdę? uwielbiam muzykę.
- Wow jak dobrze.
- Kiedy mogę cię posłuchać.
- Jeszcze mnię usłyszysz spokojnie.

Luka i Mara

- Mara! Przyjdziesz na chwilę do kuchni?
- Tak już idę.

Maxi i Mara

- Fajnie cię widzieć
- Idż
- Wiesz, jestem sama w Buenos Aires
  I nie znam nikogo
  Będe dzwonić codziennie
- Dobrze dawaj
- To twoja kuzyka Maxi,to twoja kuzynka!
  Nie może być!

Leon i Tomas

- Przepraszam, przejdziemy do tematu?
- Tak, własnie szukałem cię.
  Wiesz, jeśli mamy razem pracować musimy
  zawiesić broń.
- Dobra, I o czym chcesz żeby był tekst?
- Nie wiem coś łatwego.
  O Miłości, żeby każda osoba mogła się
  z tym zidentyfikować.
- Już, dla tego nie potrzebujemy ballady
  lub czegoś więcej
  melodyjnego,
  by pozbawić cię troche tej tendencji
  którą masz tu, bycia łagodnym,  
  z strukturaryzować cię troszeczkę.
- Co myślisz że jestem bardzo destrukcyj i łagodny?
  
- Tak jesteś prodotypem pianisty, czułostkowy
  już wiesz
- Chcesz powiedzieć że nazywasz się nieformalnym jak ty.
- Tak nie mamy tych samych stylów jest jasne.
- Jaśniutkie, I nie zamierzam być jak ty.
  Nie będę udowadniać!  
- Z czym się identyfikujesz z tym.
- Jedynie, że mam wspaniałe życie,
  przyjaciół którzy mnie lubią,
- Dziewczynę twoich marzeń no! powiedz!
- Już skoro zaczołeś temat.
  Tak! mam Violettę! dziewczynę najładniejszą w studio!
- Uwielbiasz śmiać mi się twarz.
- Tak, na prawdę ciesze się wystarczająco
- Co uważasz się za pewnego siebie,
  Myślisz że jesteś lepszy ode mnie?
- Nie, nie myślę wiem!
- Nie mów!

Wchodzi Violetta

- Ale co się stało Tomas W porządku!
- Tak, dokładnie.
- Patrz León nie wiem co się stało
  ale tak nie rozwiązuje się rzeczy
- Przepraszam byłem głupi
- Nie! obiecaj mi że nie będzie
  więcej bójek proszę!
- A jak on będzie kontynuował.
- Nie, jesteśmy razem i nie masz się czym martwić
  zrób to dla mnie.
- W porządku, jeśli dla ciebie to obiecuję ci.