czwartek, 16 maja 2013

Violetta 2 odcinek 13 po Hiszpańsku

Odcinek Ciekawy aż miło widzieć Leóna i Violette znowu razem.
León i Violetta dowiadują się że Diego zapisał się na przesłuchanie by dostać się do studia
Po minie Leóna widać że jest niezadowolony. Violetta jak zawsze tłumaczy się dla Leóna że nic nie wiedziała. León do niej jesteśmy razem tak. Więc zapomnijmy od nim. Olga zdecydowała spotkać z Cargoso tylko po to by wzbudzić zazdrość Ramallo. Esmeralda szantażuje Matiasa. Francesca jest szczęśliwa że Marco przyszedł na przesłuchanie do Studia. Ramallo zastaję Olgę przed domem Castillo  w towarzystwie Cargosa pyta się jej kim jest ten pan. Olga z zadowalającym głosem powiedziała Pan jest dżentelmenem, mężczyzna, przyjacielem "sin es pacio personal" "bez przestrzeni osobistej" Ramallo wyskoczył myślałem że chodzi o "Repartidor del Supermarcado"  "Dostawcę z Supermarketu". Ludmiła jak milusieńka zaciągnie Violette by zobaczyła przesłuchanie Diega. (Chociaż go nie trawię to piosenka mi się bardzo podoba) Diego po próbie podejdzie do Violetty i Leóna a León jak zawsze obejmie Violettę by pokazać że ona jej jego! 
Angie poczuję się odtrącona. Violetcie przyśni się Leon i Diego. León dowie się od Andresa że Diego przyszedł do studio i rozmawiał z Violetta. Natychmiast pojedzie spotkać się z nim i porozmawiać. Diego widząc Leóna jak nadjeżdża szybko wysyła sms-a do Violetty by do niego zadzwoniła (nieźle se to wykombinował) Violetta dzwoni do niego i odbiera León jest zaskoczona. 
W następnym odcinku jest pokazane jak León próbuję pocałować Violettę jak myślicie uda mu się czy znowu ktoś im przeszkodzi? 



 Diego -nie chce problemow z tobą i kłótni
 León - ja też  chce problemów
 Diego - Więc co chcesz
 León - Skończyć z tym
 Diego - Ja nic nie zacząłem
 León - Nie, zapisałeś się do studia by dokuczać
            naddatek daremnie bo Violetta i Ja jesteśmy razem
 Diego - Jesteś pewny tego
 León -  Tak
 Diego - (tu nie zrozumiałam ) Violetcie nie dzieje się nic ze mną ale akceptuje listy, 
             używa moich słów  bez twojej wiedzy
 León - to się działo kiedy nie byliśmy razem
 Diego - Widzę że ci się podoba zaprzeczać wszystkiemu
 León - Myśl co chcesz ale wszystko co robisz jej przeszkadza
 Diego - I dlaczego wydaje mi się że jej się podobam
 León -  Dlaczego, bo traktuje cie dobrze to dlatego że jest ładna
            I traktuje dobrze wszystkich na dodatek  jak szkoda
 Diego - Powiedziała ci że wysłałem jej filmik, nie powiedziała
            zobaczysz co jej się dzieje ze mną
            I dlaczego do mnie dzwoni

7 komentarzy:

  1. Na pewno im ktoś przeszkodzi xD To by było zbyt proste. Pewnie dlatego w 15 będzie ta scenka pod drzewkiem, nad jeziorkiem. Leon stwierdzi, że muszą się spotkać gdzieś, gdzie nikt im nie przeszkodzi i spotkają się w tej uroczej sceneri i będzie romantycznie xD
    Dziękuje, że tłumaczysz odcinki, dziękuje.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co, też tak myślę że ktoś im przeszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jest ;) a odpowiedziałabyś mi na dwa pytania?
    W 1odcinku 2 serii. Leon chyba nie chciał wrócić do studia. Jeśli tak było to dlaczego? I 2 pytanie. O czym gadali w 13 odc Diego i Leon. W tej ostatniej scenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na początku nie chciał wrócić z powodu Violetty bo nadal o niej myślał a ona mu wcześniej powiedziała, że nie chce z nim być i z nikim innym dlatego. Rozmowę Diega i Leona zamieściłam pod filmikiem.

      Usuń
  4. Dziękuje. Będę twoim stałym gościem.

    OdpowiedzUsuń