poniedziałek, 13 maja 2013

Podemos tłumaczenie

Podemos - Morzemy tłumaczenie na polski  i fotka którą znalazłam Violetty i Leóna z 2 sezonu ciekawi mnie z którego to odcinka bo jeszcze nie widziałam tej sceny.

Violetta i León to chyba będzie scenka w której się pocałują
poczekamy zobaczymy.


Nie jestem ptakiem, aby latać,
I obrazu nie namaluję
Nie jestem poetą, Rzeźbiarzem
Jedynie jestem jaki jestem

Z gwiazd nie czytam
I księżyca nie zniżę 
Nie jestem niebem, ani słońcem
Jedynie jestem.

Ale są rzeczy które wiem,
Chodź tu i pokażę ci
w twoich oczach mogę zobaczyć 
Możesz to osiągnąć, spróbuj wyobrazić

Możemy malować, kolorami duszy 
Możemy krzyczeć eee ee
Możemy latać nie mając skrzyteł
Być słowami mojej piosenki
I wyrzeźbić mnie w twoim głosie

Nie jestem słońcem który kładzie się w morzu,
Nie wiem co może wydarzyć się.
Nie jestem księciem
Jedynie jestem

Ale są rzeczy które wiem,
Chodź tu i pokażę ci
w twoich oczach mogę zobaczyć 
Możesz to osiągnąć, (mogę to osiągnąć...)
Spróbuj wyobrazić.

Możemy malować, kolorami duszy 
Możemy krzyczeć eee ee
Możemy latać, nie mając skrzyteł
Być słowami mojej piosenki

Nie jest to przeznaczenie,
Ani szczęście które przyszło do mnie.
wyobraźmy
I magia cię przyniosła aż tutaj

Możemy malować, kolorami duszy 
Możemy krzyczeć eee ee
Możemy latać, nie mając skrzyteł
Być słowami mojej piosenki
Możemy malować, kolorami duszy 
Możemy krzyczeć eee ee
Możemy latać, nie mając skrzyteł
Byc słowami mojej piosenki
I wyrzeżbić mnie w twoim głosie