wtorek, 14 maja 2013

Violetta 2 odcinek 12 Po Hiszpańsku

Odcinek w którym jest Pełno emocji i najważniejsze dla każdego fana Leóna i Violetty. 
German zostaje aresztowany za oszustwa finansowe, oczywiście jest niewinny.Violetta jest smutna z powodu aresztowania ojca, Angie pokłóci się z Jade na komisariacie co spowoduje że też obie zostaną zatrzymane. León dowiaduje się że German jest w areszcie i natychmiast przychodzi do Violetty. Violetta mu dziękuje że jest przy niej w tym momencie i mało brakowało a by doszło do pocałunku gdyby nie zjawiła się Olga i wyskoczyła z "Espacio personal"- "Przestrzeń Osobista". Pablo ma pretensje do Angie że nie zjawiła się w studio. Violetta przygląda się jak León gra na pianinie i wchodzi do niego rozmawiają Violetta pyta się Leóna czy chce wrócić do niej On mówi jej że tak.     

                                                


Violetta i León


-jakie piękne
- Co to?
- Nadal jeszcze nic
- Pokaż,powtórz
- Z tobą łatwiej komponować
- Podoba mi się twój uśmiech
  ale nie wiem czemu ostatnio 
  nie widzę często
- Chcesz zobaczyć bardziej uśmiechniętą
- Zawsze
- Więc León, co z nami się dzieję?
  Ta odległość nie ma nic wspólnego
  z tym co czujemy.
- I jeśli nas rozdzieli 
  musi być źle?
- Chcesz z powrotem ze mną być?



Violetta i León

- Wybacz mi, wybacz mi ja nie..
- Violetta, tak chcę
- Aj tak tęskniłam za tobą
- Ja też
- Teraz  nikt i nic nas nie rozdzieli


- Tęskniłem za tym
- Ja też
- León,León nie proszę nie
  trzymaj dystans
- to trzeba zakończyć


Violetta i León i Diego


- Co tu robisz?
- Masz zakaz tu wstępu, wiesz
- Spokojnie nie będę cie prowokował
- więc nie przychodź dokuczać
- Nie przyszedłem do Violetty też
- Przyszedłem bo mam egzamin ze śpiewu teraz
- Nie wiedzieliście?
- Zapisałem się by dostać się do studio