środa, 8 maja 2013

Violetta odcinek 39

Angie pokazała salę teatralną dla Violetty. - I co czujesz? - Czemu mi to robisz Angie? wiesz jak sprawy wyglądają.  - Przepraszam myślałam. - Co myślałaś że tata odwoła zaręczyny, że mi pozwoli wystąpić w tym przedstawieniu? -To myślałaś? - Spójrz masz rację, masz rację możliwe że...  - ale musisz patrzeć w przyszłość popatrz na to miejsce - jak się czujesz - nie czujesz się wyjątkowo? - Nie czujesz się inaczej! - Dla ciebie - Nie, musisz patrzeć na swoją przyszłość, musisz myśleć by zmienić swój los. - zmienić te wszystkie chęci żeby były silniejsze niż twój strach. - Nie Angie bo dla ciebie wszystko jest bardzo proste. - Czegoś już nie kochasz nie podoba ci się zostawiasz to. - Nie masz nic do stracenia, nic cie nie obchodzi i nikt. - Naprawdę myślisz że mnie nie obchodzisz?  To był błąd szukając co myślę. W studiu w sali tańca Tomas się wywrócił,  Gregorio patrzy nogę Tomasa przychodzi Antoniu i widzi co się stało i zabiera go do lekarza. W Resto Band jest problem Braco i Napo nie radzą se w kuchni. Coś się chyba pali bo widać jakby było pełno dymu.  Przychodzi Luka biegnie do kuchni  - nie ma Maria. Francesca mówi  że kucharz zrezygnował. - Jak to Mario zrezygnował? Ludmiła - Mario żaden Mario nie jest ważniejszy niż ja - idziemy Nati te miejsce to fiasko - Ludmiła idzie - Nati też. Camila - Braco i Napo muszą naprawić co popsuli.  Luka - skupcie się na tym co najlepiej potraficie na śpiewaniu i tańczeniu. Resztą ja się zajmę. Francesca wyjdziemy z tego razem. W domu Castillo Olga i Ramallo odkrywają kim jest niby duch Marii. Okazuje się że to jeden z  pogromców  duchów po których  zadzwoniła Olga. W studio Violetta rozmawia z Pablo - Moim marzeniem jest wystąpić w tym przedstawieniu Pablo. -Ale dobrze są zaręczyny taty i nie mogę się przeciwstawić. - Możesz powiedzieć całą prawdę dla taty to jest rozwiązanie. - Nie - Jeśli chcesz mogę ci towarzyszyć jak to nie.? - Nie mogę mu powiedzieć prawdy własnie teraz, nie mogę zepsuć tego momentu. - Zawsze znajdziesz wytłumaczenie żeby nie skonfrontować się z tą sytuacja. - Nie, powiem mu prawdę ale nie teraz. - w porządku rozumiem cię   jesteś straumatyzowana nie wiesz dobrze co robić. - Ale dobrze będziemy za tobą tęsknic na przedstawieniu. Pablo odchodzi i Violetta widzi w jakim stanie jest  Tomàs. - Tomàs w porządku byłeś u lekarza? - Tak, robili mi badania i do jutra muszę czekać na wyniki. nie wiem czy będę mógł tańczyć. Violetta podchodzi do niego i się przytula. - Przepraszam. - W rzeczywistości boli minę więcej rzeczy, ale wygląda że ci to wszystko jedno. 
- Nie mów tak. - Nie chcę rozmawiać najlepiej trzymajmy dystans. - W porządku Tomàs jeśli chcesz myśleć najgorzej o mnie proszę, chcę żebyś czuł się dobrze i żebyś mógł tańczyć i żeby wyszło wspaniale. -  A ty  - Nie będę mogła być tego dnia mój tato zaręcza się z narzeczona. - wygląda że w ostateczności  życie zdecydowało za mnie. Ludmiła rozmawia z Nati - Musisz śledzić Violettę ta piosenkarka zrujnuje mi moje plany. - To mnie trochę znudziło Ludmi - dobrze Nati wiem że jestem gwiazdą i muszę błyszczeć dlatego muszę być spokojna. León wchodzi zamykając drzwi - León - dowiedziałeś się o duecie  Violetty i Tomàsa na próbie. - Nie dowiedziałem się i nie interesuje mnie. - Antonio powiedział Violetcie żeby mnie zastąpiła i słodka twoja dziewczyna rzuciła się żeby grać główna role razem z Tomàsem. - Nie wierzę Violetta nie jest taka. - Aj Violetta nie jest taka - jesteś jedyny który myśli że Violetta nie jest taka. - Jaką dziwna macie relacje śpiewa z Tomàsem i nic ci nie mówi. - nie wiem może nie miała czasu. - albo działo się tyle rzeczy że nie chciała ci powiedzieć - Ludmiła przestań  zawracać mi głowę  głupotami  - Czego chcesz - Chcę żebyś ją śledził, bo jak nie to ją stracisz. - Ufam jej to nie mój problem że nie ufasz dla Tomàsa. Przerywa im Antonio. - León Tomàs nie będzie mógł wystąpić na scenie przygotuj się żeby go zastąpić. Zawiadomię cie o wszystkim. - Dziękuję - Co nie wiedziałaś że się skaleczył? - Nie nie wiedziałam. - Dziwne jesteście tak blisko i nic ci nie powiedział. - aj León nie wiem czemu tak się cieszysz? - Myślisz że wejdziemy na scenę trzymając się za ręce jak wspaniali  narzeczeni  tego chciałeś? ja także. Violetta weszła  do domu przyszedł German - Ej Violu  Co za mina? co się stało?  przez zaręczyny? - nie tato jestem trochę wrażliwa - Powiedz mi że jutro będzie najlepsza noc w twoim życiu. - Nie, bo najlepsza noc w moim życiu była kiedy się urodziłaś. - Naprawdę tato potrzebuję wiedzieć czy to cię uszczęśliw, bo jak nie to nie warto. - Bądź spokojna będę szczęśliwy. - Przytul mnie mocno tato. Dzwonek do drzwi, otwiera German - Angie  - Cześć German - Przyszłaś zobaczyć Violettę - Nie, przyszłam porozmawiać z tobą. - Naprawdę nie rozumiem Angie. - Jeszcze nic nie powiedziałam - naprawdę nie wiem czy grasz ze mną jutro są moje zaręczyny nie wiem co tu robisz?  - Nie przyszłam rozmawiać o zaręczynach - German muszę coś ci powiedzieć - mów - jestem... - Jade - co robi ta kobieta tu? w tej chwili opuść ten dom. - uspokój się Jade uspokój trochę - Nie broń jej, wynoś się stąd nie będę powtarzać - German twoją narzeczona ma racje nie wiem po co przyszłam. - Co? - Co Co nic nie powiedziałem 
- Będziesz jej bronił - nie otworzyłem buzi nawet. - będziesz  ja usprawiedliwiał. - zaprzeczysz że Angie cie zmyla. W studio Ludmiła rozmawia z Tomàem. Jade dziękuję Violetcie że dotrzymała słowa i pomogła w sprawie zaręczyn. - Dotrzymałaś słowa, ja dotrzymam swego - Ty Jade zajmij się uszczęśliwianiem taty tylko to mnie interesuję. Violetta śni o Leónie i Tomàsie.

Violetta śni o  Leónie i Tomàsie

Przy śniadaniu German - co za mina co się dzieje? - Źle spałam - Powiem wiadomość Ramallo zrobi przesłuchanie żeby znaleźć nowa guwernantkę  - Żeby zastąpić Angie? - Tak musisz kontynuować naukę. - Dobrze nie uważasz że to moment żebym poszła do normalnej szkoły jak normalne dzieciaki. - Nie to nie jest opcja. Ramallo  - nie będzie tak źle jeśli wyjdzie trochę z domu. - Nie, mamy życie skomplikowane, nie wiadomo kiedy będę musiał wyjechać i straciłabyś rok. - A jeślibym nie musiałabym  wyjeżdżać. - Dokąd idziesz?  - Na lekcje pianina. - sama? Ramallo - puść ją samą nic jej się nie stanie. - W porządku idź sama, ale wróć kiedy skończysz. Ramallo - bardzo dobrze. W studio Pablo informuje że Violetta ma problemy personalne i trzeba ją zastąpić. Ludmiła zaczęła prawie skakać z radości. Antonio informuję że Tomàsa zastąpi León. Angie czeka na Germana zjawia się Pablo nagle całuje ją. Podchodzi German i ją informuję że może wrócić do domu dla Violetty.


Andzie rozmawia z Violettą w teatrze -Violu co się stało? - Wszystko się popsuję  Angi. - na dodatek czuję że to moja przyszłośc, -mój los -to nie jest i muszę to zaakceptować - Popatrz Violu  sprawy nie zawsze będą łatwe, życie dużo razy cie wystawi do próby. - musisz być silna, dzielna. - rozumiesz mnie?  - Tak staram się cię zrozumieć, wysłuchać , ale nie mogę przykro mi Angie. - Violu
 Antonio ogłosił że Camila zastąpi violettę. Tomàs dzwoni do Violetty mówi jej że nie może wybić se jej z głowy i z serca w tym czasie  León puka do drzwi.



Rozmowa Violetty i Leóna dodałam napisy