środa, 12 czerwca 2013

Violetta2 odcinek 33 po Hiszpańsku

Violetta pyta się Jeremiasa dlaczego ma telefon jej taty. On jej odpowiada że zostawił tutaj jak był.
Lara mówi dla Leóna że nie może zostawić studio przez Violettę.
Andres mówi że chce zostawić Emmie bo już ma dość. Jade w chińskiej restauracji pyta się 
czy German pracuje tam i dostaje fartuszek do pracy. Violetta weszła do domu i od razu wola ojca.
Violetta pyta się Germana czy może jej wytłumaczyć dlaczego Jeremias miał jego telefon.
Po czym mówi że kazał ją szpiegować i jak był w studio to zostawił telefon. Nawet nie zaprzeczył
jeszcze potwierdził że to prawda. Violetta mu powiedział że jeszcze brakuje żeby udawał 
nauczyciela ze studio, przestraszony German aż usiadł. German mówi do Violetty że kocha ją bardzo.  A ona że boli ją w jaki sposób ją kocha. Esmeralda mówi do Germana że chciałaby zamieszkać z córką  ale potrzebuje wiedzieć kim oni są dla siebie. Lara odwiedza Leóna w studio. Violetta nagrywa "En mi mundo" León przychodzi na imprezę urodzinową Francesci z Larą. Violetta nie zjawia się na urodzinach Francesci. 
León całuje Larę! Dokończył do grupy którą nazwałam "chwytają się wszystkiego byle 
nie myśleć o prawdziwej miłość."

Przetłumaczyłam tylko połowę ,sorki ale muszę się dobrze wyśpię,  bo kiedy wy śpicie to ja tłumaczę i często chodzę późno spać. Temu nie dokończę dziś bo muszę iść już spać nie dam rady dalej. Dalsza cześć będzie jak się wyspie i będę miała wolną chwile. 





León i Lara

- Nie możesz zostawić studio przez Violettę.
- Ty mi mówisz że nie mogę zostawić studio?
- Tak ponieważ chcę cie widzieć dobrze León.
Podoba mi się że jesteś tutaj ale
bez śpiewania będziesz nieszczęśliwy.
- Dobrze być może przesadzam, okey masz
rację nie zostawię studio tym bardziej przez
Violettę. Faktycznie on powinna znosić mnie
przynajmniej.
Okey będę bardziej myślał o mnie, będę myślał
o tym czego chce, co mi się podoba.
- Podoba mi się że postanowiłeś.
- A dla mnie podoba się być przy tobie.
Dziękuję za przejmowanie się o mną.
- Nie mogłam zapobiec, chociaż czasami
próbuję.
- Bardzo często?
- Za każdym razem mniej.
- Dobra co tutaj tak stoisz?
Nie zamierzasz trenować?
- Tak.
- To na co czekasz na maila?



Violetta i León

- Violetta zaczekaj.
- Nie musisz mnie unikać.
- Ale najgorszą osobę ze studio León?
- To już nie ważne.
- Wczoraj nie chciałeś nawet mnie widzieć nie pamiętasz?
I teraz mnie wołasz?
- Dobrze rzeczy się zmieniają.
- Z dnia na dzień?
Mogę się dowiedzieć dlaczego sprawy się zmieniły?
- Nie?
- Nie, rozmawiałam z Jeremiasem
i powiedziałam żeby nic nie mówił w porządku?
- To już minęło naprawdę nie ważne.
- Nie obchodzi cie co powiedziałam czy nie obchodzę ja?
Wiesz co nie rozumiem. Też nie rozumiem jak mogłam
się tak pomylić z tobą.
- A teraz rezultat że ty się pomyliłaś ze mną?
- Tak.


León i Lara

- Fuj jakie to złe.
- W twoim świecie są tylko motory prawda?
- Nie jesteś też ty, przyniosłam ci to.
Przypuszczałam że będziesz potrzebował.
- Dziękuję.
- Dobra lepiej pójdę nie chcę przetwarzać
ci problemów tak.
- To nie problem, jesteś wolna po południu?